Bridgestone придбала мережу Speedy у Франції

Корпорація Bridgestone тепер має більше 800 торгових точок. Це стало можливим у зв’язку з придбанням у Франції мережі монтажного обслуговування Speedy. У поєднання з уже набутої мережею First Stop, а це 340 точок, це дозволить територіально розширити зону покриття і зміцнити ринкові позиції. First Stop і Speedy добре доповнюють один одного географічно і охоплюють різні клієнтські мережі. Так, компанія Speedy розташована переважно в межах міста, а First Stop – в промислових зонах.
За словами Едуарда Мінарді, генерального директора Bridgestone в країнах Європи, Близького Сходу і Африки, компанія Speedy – це поєднання відмінної стратегії, географічне охоплення та високу якість обслуговування, а також міцна репутація, орієнтована на інновації.
На думку Жака Ле Фолля, президента Speedy, робота з Bridgestone дозволить зберегти стратегічний напрям компанії, якість обслуговування і новаторський дух. Подібна домовленість вигідна і є безпрограшною для обох сторін угоди. Жак ле Фолл пов’язує підписання договору з новим етапом розвитку і зростання компанії. До того ж Bridgestone не має наміру змінювати керівництво або склад компанії. Жак Ле Фолл буде і надалі керувати Speedy.

Як відомо, Жак Ле Фолл придбав компанію тільки в 2011 році. Кілька років знадобилося на відновлення. У 2014 вона стала прибутковою, а на наступний рік рентабельність зросла в 2 рази.
Свою зацікавленість купити роздрібну мережу з обслуговування автомобілів Bridgestone висловлювала вже давно. Маючи First Stop з 340 торговими точками, придбання Speedy в значній мірі зміцнить позиції корпорації на європейському ринку.
Про перспективи подальшого розвитку мережі розповів директор з маркетингу Speedy Жюльєн Дюбуа.
На його думку, за останні кілька років компанія досягла дуже багато чого в рамках свого бізнес-плану. Постійно приділяла увагу вивченню різних підходів в стратегії, залишаючись тривалий час однієї з останніх незалежних компаній. Bridgestone запропонувала проект розвитку підприємства з урахуванням стратегії і якості обслуговування. Для Bridgestone культура обслуговування клієнта має дуже велике значення. Тому, купуючи Speedy, японський виробник купив не тільки репутацію і частку на ринку, але і цінності компанії.

Для Speedy надається виняткова можливість отримати підкріплення міжнародної провідної виробничої групи, що має фінансову базу і здатної підтримати всі проекти роздрібної мережі. На думку Жюльєна Дюбуа, результати компанії були обмежені обсягом наявних інвестицій. Новий акціонер Bridgestone дасть значний фінансовий поштовх, який дозволить в конкурентному секторі бути інноваційними.
Не варто забувати, що сервіс шин – це лише 40% від бізнесу, компанія надає різний спектр послуг. Саме завдяки такому поєднанню, супутніх послуг, Speedy здатна генерувати значний прибуток. Bridgestone стане одним з прямих постачальників у Франції, що дозволить формувати торговельну політику адекватно запитам клієнтів. Це допоможе підняти цінність бренду, і зроблено це буде розумно.
Дуже важливо, що Жак Ле Фолл залишається керувати мережею. Це означає, що його стратегія управління правильна. Це також означає довіру всій команді Speedy.

0 Відповіді

Залишити коментар

Хочете приєднатися до обговорення?
Ви можете зробити свій внесок!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *