Nexen запустив рекламу через мобільну гру Asphalt 8

Як показують події останніх місяців, маркетинговий план Nexen Tire Corp. по глобальному присутності в Європі не обмежився традиційними відеороликами, спонсорською участю в спорті. Маркетологи компанії вирішили задіяти ще одну «незайняту нішу» для реклами свого бренду – мобільні ігри.

Рекламна кампанія торкнеться серії гоночних ігор, розроблених французькою компанією Gameloft, яка дуже популярна в Європі. На цьому майданчику вже проходить розміщення відеореклами і банерів. Планується участь і в самій грі. За попередніми даними це будуть міні-ігри, які орієнтовані на європейські країни.

Гра Nexen Tire Cup проходила з 13 по 17 квітня. Це серія гонок з фантастичними трюками на екзотичних треках серед користувачів 5 країн – Франції, Великобританії, Німеччини, Італії та Іспанії. Виграли в Nexen Tire Cup чекають нагороди. Це не тільки жетони для гравців і кредити, а й інші призи. У Asphalt 8 передбачений і показ реклами футбольного клубу Манчестер Сіті, за перегляд якого також будуть видаватися жетони для гри.

З 6 по 19 травня буде запущена ще одна міні-гра Nexen Tire Skills Challenge, за перемогу в цій грі передбачено винагороду.

Як повідомили в прес-службі компанії, на маркетингову стратегію через платформу Asphalt 8 покладаються великі надії. Планується, що це комплексна кампанія, в яку включена не тільки реклама на телебаченні і через ФК Манчестер-Сіті, а й реклама в Asphalt 8, буде ефективною в справі впровадження торговельної марки Nexen на території Європи.

На своїй сторінці в популярній мережі Facebook Nexen поділилися різними маркетинговими заходами на найближчий час і анонсували ігрову консоль PlayStation 4.

0 Відповіді

Залишити коментар

Хочете приєднатися до обговорення?
Ви можете зробити свій внесок!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *